است هیچ گونه عوارض جانبی از پیوند کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هیچ گونه عوارض جانبی از پیوند کلیه وجود دارد

است هیچ گونه عوارض جانبی از کلیه Transplantkidney پیوند وجود دارد یکی از بهترین گزینه های درمانی برای بیمار نارسایی کلیه است. در مقایسه با درمان دیالیز، یک پیوند موفق کلیه بیماران پایان مرحله بیماری کلیوی نزدیک به عملکرد طبیعی کلیه است.

چه مدت می تواند زندگی می کنند بعد از پیوند کلیه بیمار است؟

امید به زندگی پس از یک پیوند موفق کلیه طولانی تر از با ماندن در دیالیز است. داده ها از خدمات بهداشت ملی اسکاتلند نشان داد که امید به زندگی در بیماران دریافت کلیه از جسد 17.19 سال بود در مقایسه با تنها 5.84 سال برای کسانی که در دیالیز باقی مانده است.

آیا اثر جانبی پیوند کلیه وجود دارد؟

بسیاری از بیماران پایان مرحله بیماری کلیوی باور کیفیت زندگی بهتر و با پیوند موفق کلیه است. بیماران پیوند می توانید لذت بردن از سفر بدون هیچ گونه محدودیت، و آنها را بسیار کمی محدودیت های رژیم غذایی پس از پیوند. به عنوان یک ماده در واقع، وجود دارد چند طرف به پیوند، و بسیاری از آنها با شرایط طولانی از مصرف داروهای ضد رد (بیماران باید برای بقیه عمر خود را بعد از پیوند کلیه را) ایجاد می شود. این داروها همه برخی از عوارض جانبی داشته باشد، عوارض جانبی عمده یک سیستم ایمنی ضعیف شده، که باعث کاهش توانایی فرد در به مبارزه با عفونت ها و سرطان. به عنوان یک نتیجه، بیماران دریافت پیوند کلیه در معرض خطر بالاتر برای تمام انواع عفونت ها و سرطان می باشد.

به عنوان یک بیماری که پیوند کلیه شما می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را برای از بین بردن تمام کسانی که علائم ناشی از این عملیات گرفته اند. اگر شما می خواهید برای دریافت این درمان یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: